Re: POMOCY! HELP! HILFE! Modem zniknal przy karcie dzwiekowej!

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_it.com.pl)
Data: Wed 29 Nov 1995 - 18:17:09 MET

At 23:48 95-11-28 +0100, you wrote:
>Pomoooooocyyyy!!!
>Kupilem sobie karte dzwiekowa Genius Sound Maker 16E i wsadzilem do
>mojego 386SX/40/4MB-RAM. Od jakiegos czasu tez mam karte fax-modem
>Intel 144i. Do momentu wstawienia karty modem pracowal zawsze
>poprawnie. Jest aktualnie skonfigurowany na COM4, IRQ3. Poczatkowo
>skonfigurowalem karte dzwiekowa tak jak zalecal producent adres 220H,
>IRQ7, DMA1. Karta dzialala prawidlowo, ale modem przestal w ogole
>reagowac na jakiekolwiek wezwania. Zaczelo sie tancowanie z jumperami
>i w zasadzie przy wszystkich testowanych przeze mnie konfiguracjach
> [...]
Nie znam się, bo to komputer mojego ojca, ale o ile pamiętam zdażajš się
przypadki, kiedy konfiguracja automatycznie się przesuwa. To znaczy modem z
com x na com y itd. Procomm, jako profesionalny program, może odnajdywać
modem, a inne programy nie. Sam mam Procoma dla Windows i wiem, że to
inteligentny program. Lepiej nie zadawaj mi pytan, bo ja jestem malolat i
sie nie znam. Sprawdz tylko jeszcze raz konfiguracje.

Lech Wiktor Piotrowski
a_j_p_at_it.com.pl