Re: OS/2 - klopot z drukarka

Autor: Marcin (art4_at_pdi.net)
Data: Wed 29 Nov 1995 - 05:08:34 MET

"Maciek Kondziela" <maciek_at_paola.wroc.apk.net> wrote:

>Poziadam komputer 486dx40 8Mb RAM oraz drukarke Epson LQ-100. Jest to
>drukarka 24 iglowa, lecz w liscie dostepnych drukarek isnieje jako 9 iglowa.
>IBM Works sprzedawany razem z warpem w Bonus Pack kaszani mi strasznie
>wydruki (rozbija gorne linie tekstu na stronie na pol, a drukujac spod
>wbudowanych windowz przesuwa strony do gory)
>-gdzie w internecie moge szukac poprawnego drivera (jezeli jest to wina
>drivera)i jak sie on nazywa?
>-jezeli to nie driver to jakie zmiany i gdzie wprowadzic?

>Z gory dziekuje za pomoc
>Maciej Kondziela

Sprobuj inne drivery do Epsona, Ja mam Stara LC200, a uzywam drivera
Epson FX, bo oryginalny Stara tez mi kwasi wydruki.
Proponowalbym nawet wyprobowanie driverow Stara 24 igl.

                                Marcin

* Marcin Szumiela * ART4 Comp Group * Where any view *
* art4_at_pdi.lodz.pl * PC&AMIGA progr. * of Money exists Art *
* http://www.pdi.net/~art4 * William Blake *
* Private ArtGallery: http://www.pdi.net/~art4/gallery.html *