Help-plyta glowna

Autor: Tomasz Lubomski p.1118 (TLUBOMSK_at_soi.riviera.pw.edu.pl)
Data: Wed 29 Nov 1995 - 17:33:23 MET

Mam pewien problem.
Posialem gdzies opis swojej plyty glownej SOYO 025k0 na 3 Local
Bus'ach Award bios 4.5G. Mam procesor INTEL DX2/66 5V i chcialbym
zrobic upgrade na AMD DX4/120 3V.Niestety bez opisu to raczej ciezko.
Glownie chodzi mi o zmiane zasilania z 5V na 3V bo taktowanie mam
opisane na plycie.Jezeli ktos z was drodzy czytelnicy tego maila ma
taka plyte (a jeszcze lepiej opis do niej) to prosilbym o
specyfikacje ustawienia zworek pod DX4/120 3V to bym byl bardzo
wdzieczny. Przegladalem jeden opis plyty SOYO bardzo podobnej do mojej
ale boje sie ze zworki odpowiadajace zmianie zasilania procesora sa
inne na mojej plycie.A tak na marginesie czy jest mozliwe zmiezenie
zasilania procesora z podstawki?.
Z gory dziekuje za wszelka pomoc!

/\ Tomasz Lubomski ----
\/ Warsaw Uniwersity of Technology tlubomsk_at_boa.elka.pw.edu.pl ----