Re: miro 22 SD - Jak to ozenic z Warpem?

Autor: Zbigniew Gasiorek (gasiorek_at_sigma.im.uj.edu.pl)
Data: Mon 27 Nov 1995 - 14:05:41 MET

pmpietra_at_mech.pk.edu.pl (Jacek Pietraszek) wrote:

>Zwracam sie do szanownych kolegow z prosba o pomoc.

>Czy macie jakies doswiadczenia z miro? Karta wyglada ladnie. Szkoda byloby
>ja oddac, ale jezeli nie ruszy trzeba bedzie tak zrobic :(

Na moj skromny guscik to wszystko zalezy od czestotliwosci
odswiezania, sprawdzcie wiec jak cos takiego da sie ustawic (na max bo
pewnie tak chcecie). Moze sa zworki na karcie, moze byc nawet
programik DOSowy ktory wepchnac by trzeba w jakis CONFIG.SYS (ma OS
chyba cos takiego...) - a jezeli drajwer SAM to ustawia, to moze
jakies ustawienia drajwera lub typu monitora. Albo podlaczcie monitor
z displejem i zobaczcie jakie sa roznice w synchronizacji. Najlepiej
na poczatku testowac na 256 colorow...

Nie jestem zbyt szczegolowy bo nie dotknelo mnie to jeszcze w OSie,
ale w W95 owszem...

Zbyszek