Re: miro 22 SD - Jak to ozenic z Warpem?

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 29 Nov 1995 - 12:12:45 MET

In article <2D08EE7A06_at_golem.umcs.lublin.pl> you wrote:
> Czy macie jakies doswiadczenia z miro? Karta wyglada ladnie. Szkoda byloby
> ja oddac, ale jezeli nie ruszy trzeba bedzie tak zrobic :(

Wprawdzie nie uzywalem Warpa (bo przeciez jest teraz nowy,rewelacyjny win95
,ktorego tez nie mam :)) ),ale o "temacie" miro-warp slyszalem...Zajrzyj
moze do ftp.miro.com:/pub/mirousa/driver/miro22sd,sa tam zdaje sie drivery do
os'a(jesli nie bedzie,zajrzyj do miro12sd :)))
Chektor
P.S. Moze sie to wydac dziwne,ale sadze ze mirosy 12- i 22sd sa calkiem w
porzadku (w swojej klasie cenowej of kors)