Re: Q: Windows NT workstation- gdzie i za ile?

Autor: Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Sun 26 Nov 1995 - 03:26:57 MET

In article <498aoa$mf2_at_mn5.swip.net>
from 26 Nov 1995 00:01:14 GMT
marcin.bilohubka_at_mailbox.swipnet.se (Marcin Bilohubka) wrote:

> Nie mam wprawdzie pojecia ile NT3.51 moze kosztowac w Polsce, ale moge
> Cie powiadomic, ze w Szwecji kosztuje on (w sklepie...) okolo 3300 koron,
> czyli +/- 12 mln starych zl. Natomiast NT3.5 SERVER kosztuje 8500 koron.

Ostatnio czyzalem w telegazecie, ze gdzies jest dostepny pakiet
Win95 i WinNT dla studentow i uczniow za ok. DM 200,-. Niestety
strona ta zniknela z telegazety i nie wiem gdzie tego pakietu szukac.
Jak sie czegos dowiem to dam znac.

Rafal

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |