Re: Q: Windows NT workstation- gdzie i za ile?

Autor: Marcin Bilohubka (marcin.bilohubka_at_mailbox.swipnet.se)
Data: Sun 26 Nov 1995 - 01:01:14 MET

In article <48fjfe$7j2_at_bnet.fuw.edu.pl>, piotrk says...

>Chce zainstalowac na swoim komputerze Windows NT 3.51
>(workstation). Niestety nie mam pojecia gdzie to moge kupic i
>ile kosztuje. Nie mam jeszcze CD-ROM'u wiec interesuje mnie
>przede wszystkim wersja na dyskietkach.
>
>Nastepne pytanie - czy 24 Megabyty RAMu sa wystarczajace do
>wygodnej pracy?
>
>Pozdrowienia
>
>Piotr

Nie mam w sumie nic konkretnego do powiedzenia, ale czasami odpisuje
czysto spontanicznie, bo moze i z tego ktos moze skorzystac.
Nie mam wprawdzie pojecia ile NT3.51 moze kosztowac w Polsce, ale moge
Cie powiadomic, ze w Szwecji kosztuje on (w sklepie...) okolo 3300 koron,
czyli +/- 12 mln starych zl. Natomiast NT3.5 SERVER kosztuje 8500 koron.
W moim zakladzie pracy, gdzie jestem odpowiedzialny za administracyjna
strone sieci NT3.5 korzystamy z servera P100 z 32MB RAM i 3GB HD, co nie
zawsze starcza dla wszystkich uzytkownikow. Jako workstations (32 sztuki)
uzywamy zwykle DX2/66 z 8MB RAM i 270MB HD z Wfw3.11.

24MB RAM sa napewno wystarczajace dla NT3.51 workstations, ale ciagle nie
moge zrozumiec do czego Ci to w domu potrzebne.

Pozdrowienia zza morza
Marcin.