Re: Modemy

Autor: Krzysztof Kulesza (kkulesza_at_vena.telbank.pl)
Data: Sat 25 Nov 1995 - 15:39:45 MET

Tomasz Makara wrote:

> To moze ktos sie wypowie na temat modemow Logicode ? Jakis czas
temu pojawily
> sie w sklepach i nie slyszalem zeby ktos bardzo narzekal. Ktos to
na serio
> testowal ?

Stanowczo odradzam. Kupilem takie cudo (28,800 int) wlasnie kilka dni
temu i mam mnostwo problemow. Transmisje udaje mi sie na wiazac mniej
wiecej co piate dzwonienie, a i tak jest przerywana po minucie. Do
taj pory najszybsze polaczenie to 21 400 i po 10 sekundach padlo.
Po prostu: Za tani aby byc dobry.
Mam zamiar zwrocic go w poniedzialek 27.11.

Krzysztof Kulesza
kkulesza_at_vena.talbank.pl