Re: Modemy

Autor: MARCIN WOJTALIK - 'WOJTAL' (wojtal_at_mvii.uni.lodz.pl)
Data: Fri 24 Nov 1995 - 22:53:35 MET

> To moze ktos sie wypowie na temat modemow Logicode ? Jakis czas temu pojawily
> sie w sklepach i nie slyszalem zeby ktos bardzo narzekal. Ktos to na serio
> testowal ?
>
> Tomek

Mam taki modemik (Logicode Quicktel 1414HV) i jestem zadowolony. (co prawda
pierwszy egzemplarz byl trafiony, ale wymienilem). Dzwonie nim do mojego
provider'a - zero klopotow, zerwanych transmisji itp. polaczenia na 14400
- 100%. Jak ciagne jakis plik (spakowany) to transfer nie schodzi ponizej
1620 cps. (lacze sie najczesciej z Zyxelami i AT&T Dataport'ami.)
Wysylanie faxow (Winfax, Supervoice) - OK.
Cena: 220 zl (wewnetrzny, 14.4 hardware, fax 14.4, voice)

Wojtal

USR za 3 banki... Hmmm. Cena robi sie atrakcyjna. Chodzi o Sportstera Dual
Standart ??