Wylaczanie twardych dyskow

Autor: laskaje (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Sat 25 Nov 1995 - 04:01:44 MET

     Czesc!

Mazy mi sie wylaczanie twardych dyskow w moim PC. Nie zebym az tak bardzo
dbal o srodowisko i oszczedzal energie, po prostu lubie spokoj.

Dostalem od kogos programik (TSR), ktory po zadanym czasie wylacza dysk.
Wlasnie dysk, a nie dyski - mam dwa HD IDE - drugi dalej warczy :-( . Na
dokladke pomimo od czasu do czasu (nie zawsze), kiedy jakas aplikacja
zamarzy sobie dostep do "stojacego" dysku wszystko sie zawiesza :-(( .

Czy moze ktos z Was jest w stanie:
a) wskazac programik dostepny w sieci, ktory zrobi co trzeba
i/lub
b) podac procedure BIOS lub adres I/O i co tam wyslac
i/lub
c) wskaze FAQ lub inne licho w sieci, gdzie znajde te informacje.

   Dzieki, Jurek