Re: Modemy

Autor: mrowieck (mrowieck_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Fri 24 Nov 1995 - 22:48:47 MET

GREG_at_chicken.iie.wsi.zgora.pl (Grzegorz Mielcarek IIE)
wrote:
>Ja mam podjac decyzje o zakupie niezbyt drogiego modemu wew.
>
>Co kupic, i ile to stoju.
>
>W gre wchodzi 14400 nie wiecej. !!!

Na Infofestiwalu zetknalem sie z opinia (chyba prawdziwa)
ze najlepsze sa MOTOROLE ktore teraz potanialy.
Nie wiem jak w klasie 14400 ale w klasie 28,4 mozna
kupic go za ok 10 mln (wiem,wiem drogo) ale jest to taniej
niz Zyxel Elite, nie ma co prawda wodotryskow ale za to
dziala i jest dobry

Marcin