Re: Modemy

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 26 Nov 1995 - 21:20:00 MET

>Na Infofestiwalu zetknalem sie z opinia (chyba prawdziwa)
>ze najlepsze sa MOTOROLE ktore teraz potanialy.
>Nie wiem jak w klasie 14400 ale w klasie 28,4 mozna
>kupic go za ok 10 mln (wiem,wiem drogo) ale jest to taniej
>niz Zyxel Elite, nie ma co prawda wodotryskow ale za to
>dziala i jest dobry
>Marcin

no coz... zyxel elite kosztuje troche ponad 15... motoroli w okolicach
10ciu to i na zachodzie ciezko bedzie kupic... sa jeszcze usr'y - w pl
sportster 28800 kosztuje 8mln, a courier dual ze 12. mozna jeszcze
wspomniec o microcomach i paru innych ktore naprawde nadaja sie do pracy.
pozozstaje pytanie czy warto do domu kupowac takie cudo, bo moim zdaniem
NIE!... lepiej kupic sportsterka 14400 albo nawet 28800 i cieszyc sie ze
dziala i zasuwa jak maly samochodzik, no i ze troszke pieniazkow sie
ostalo :) a do bbsow czy innych tego typu zastosowan - warto wydac wiecej,
nie zaprzeczam...
karpio