Re: Licencja i klucz

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 24 Nov 1995 - 17:36:32 MET

Slawek Duchnowski (sduchnow_at_ix.netcom.com) wrote:
: To wszystko jest do dupy. Kupujac soft nie mamy na mysli konkretnej
: dyskietki tylko jej zawartosc. (patrz licencje)
: Klucze i ich gubienie to wewn. problem producenta software, jesli ktos
: zapalcil za prawo UZYTKOWANIA programu (patrz licencja) to ma prawo
: go uzytkowac zgodnie z warunkami licencji i tyle.

Ba, czy jesli zlamales CD to masz prawo uzywac program? Masz. A jak
Ci sie rozwali HDD, to pojdziesz do firmy i powiesz:
  zniszczylem nosnik - dajcie mi nowy, w koncu
  kupilem prawo uzywania programu!

(to samo, w przypadku 'zgubienia').

Jako ze sprawa jest dyskusyjna (czytaj - trudno orzec, ze nie masz
podstaw prawnych do roszczen), rozsadna firma mowi - Licencja kosztuje
90%, licencja z nosnikiem 100, a nosnik luzem 70%.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |