Re: Optimus schodzi na psy ???!! (moje 3 grosze)

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 23 Nov 1995 - 15:37:04 MET

Marcin Pojalowski (roger_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl) wrote:
: Byl sobie moj znajomy, postanowil kupic komputer i podzedl do Optimusa.
: Tam zamowil cos tam (nie pamietam dokladnie ale byl to napewno oryginalny
: IBM). W sklad zestawu wchodzil m.innymi monitor color 17. Po kilku dniach
: zglasza sie po odbior i dostaje inny procesor (gorszy) i innyn monitor tez
: gorszy. Po dlugich przepychankach w firmie procesor zostaje wymieniony
: natomiast monitor pozostaje bez zmian, nawet nie zwracaja nadplaty. Spor
: nie zostal zarzegnany az do dzis, przy czym znajomy dal sobie juz spokuj.
: Nasowa mi sie jedno tylko pytanie: czy Optimus zawsze liczy na niewiedze
: kupujacego i czy zawsze tak gleboko ma w d.... swojego klijenta?

Problem duzej firmy. Kto inny przygotowuje reklamowki, kto inny cenniki,
kto inny zamawia sprzet, kto inny go montuje, a kto inny wciska klientowi.
W dodatku polowa powyzszych nie zna sie na tym, co robi.
A pojedynczego klienta duza firma w .... Zreszta slusznie - tacy
upierdliwi, co to im sie monitor procesor czy ilosc wait states nie podoba
-niech kupuja gdzie indziej.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |