Re: Modem i siec

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 23 Nov 1995 - 11:08:28 MET

>Cze!
>Kiedys na lamach tej listy zadalem juz podobne pytanko. Chodzi mi o
>mozliwosc kozystania z domu poprzez modem z newsow. Owszem kilka odpo-
>-wiedzi nadaeszlo. Byly niestety jakies takie niemrawe. Jedni podawali
> programy dzialajace tylko online, inni odsylali do serverow gdzie nic
> nie bylo ;)
>Ponawiam pytanie. Konkretnie szukam czegos co sciagnie mi do domu modemem
>wszystkie nowe newsy i sie rozlonczy. Potem spokojnie je przegladne, odpisze
>poloncze sie znowu i wysle. Ktos napewno uzywa tekiego programu - prosze o
> [...]

musze sie pochwalic, ze juz za pare dni u siebie w bbs postawie nowego
majora (koncze powolutku prace nad nim) i bedzie wreszcie dzialajace qwk.
a poniewaz bbs jest podlaczony do internetu bedziesz mogl w ten sposob
sciagnac sobie (zzipowany w dodatku) pakiecik z kompletem korespondencji,
rozlaczyc sie, odpisac off-line z wykorzystaniem serverow, routerow etc..
tfu! z wykorzystaniem jednego z wielu dostepnych programikow, i nastepnie
spakujesz to, i wyslesz wszystko w jednym kawalku spowrotem :)
karpio