Re: AMD 120 MHz ? - pytanko

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 22 Nov 1995 - 00:18:28 MET

Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl) wrote:
: Wlasnie zmienilem procesor: z UMC U5-S na AMD DX4/120 SV8B... I klne rowno to,
: ze mam za dobra plyte glowna :( BIOS sprawdza programowo z jakim procesorkiem
: ma doczynienia i nie pozwala na ustawienie zworek na P24T (mowi ze mam "be"
: ustawienie zworek i nie staruje dalej :( ), a przy ustawieniu na DX4 nie
: pozwala na wlaczenie write-backow, bo w chwili gdy plyte kupilem (5 m-cy temu)
: cudo pt. AMD DX4/120 nie bylo jeszcze dostepne i producent nie wpadl na
: pomysl, ze i 486 moga miec wb... Moim zdaniem, skoro plyta jest przystosowana
: do wb, to nie ma specjalnego powodu, dla kotrego nie daloby sie tego wlaczyc.

Alez sa, i to dwa. Glupi uzytkownik sobie skonfiguruje i:
1) bedzie narzekal na firme, a po co psuc sobie rynek,
2) bedzie dzwonil do serwisu, a to koszty.

3 tez sie znalazl) pusci plotke ze plyty nie chodza z wb cache

Ty nie jestes glupi uzytkownik, ale takich jest 5%, a glupich 95...

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |