Re: Cudowne dziecko - SoftRAM

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 21 Nov 1995 - 21:48:16 MET

>Mnie to tez przekonuje. Co wiecej, pokazali screena, na ktorym widac jak na
>dloni, ze SoftRAM "za plecami" uzytkownika powieksza wielkosc swapfile'u na
>dysku ponad wartosc ustawiona w Control Panelu i tym sposobem "robi" wiecej
>pamieci. Na screenie widac jak byk ustawienie 4 MB w Control Panelu i
>13-megabajtowy plik win386.swp widoczny w File Managerze.

a nie prosciej wpisac PageOverCommit=20 w sekcji [386enh] pliku system.ini i
po prostu ustawic sobie swapfile na te 13 czy ile tam chcecie mega? bedzie
szybciej, bez niepotrzebnej kompresji i dodatkowego wywalania sie wszystkiego
:) Dodatkowo polecam takze: VirtualHDIRQ=on i MAXBps=3500, i ew. jak ktos ma
sb to moze sobie dopisac DMABufferSize=200... win sie "troszke" rzadzej beda
wykladac...

karpio

ps. nadal uwazam, ze kompresja w locie dla zwiekszenia ilosci pamieci czy
dysku to nieporozumienie i swietna metoda na wyludzenie od klienta dodatkowych
pieniedzy na sielniejszy procesor itd...