Re: Windows 95, LBA, klopoty

Autor: Daniel Koc (KOCIO%PLEARN.BITNET_at_plearn.edu.pl)
Data: Tue 21 Nov 1995 - 16:22:40 MET

Nie wiem, czy ufac producentowi, ale jesli tak, to wystarczy sciagnac
przez ftp plik z adresu:

ftp.ontrack.com/pub/software/dmpatch.zip

                 ========
> Compatibility mode. Also provides a solution for"
> installing large IDE drives in a IBM PS/1 or ValuePoint."

... i po klopocie.

A tak a propos: czy na mojej 386dx-40 ze zwyklym kontrolerem taki duzy
dysk (z LBA) ruszy z tymze driverem?

Co do firmy "Optimus"... U mnie w robocie sa dwa, z czego wynikly ze 4 naprawy,
w tym raz padl ... kontroler twardziela! Do dzis nie wiem, jak to sie moglo
stac w pogodny dzien i bez przepiecia w gniazdku... Moze ktos umie takie cos
wytlumaczyc?