Re: Windows 95 ,LBA, -klopoty

Autor: Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl)
Data: Tue 21 Nov 1995 - 14:27:20 MET

mrowieck <mrowieck_at_icslab.agh.edu.pl> wrote:
>Mam pewien problem, nie jestem pewien czy nie byl on juz
>poruszany na forum
>tej listy ale jest dla mnie dosc uciazliwy
>Mam 66DX2 8MB(chipset GMC VT82C486A,Award Bios z 93)
  ja mam jeszcze 386DX40 AMD
>i dyski 840MB i 340MB (WD)
  i Caviar WDC 21000
>poniewaz nie mam LBA
  ja tez
>zainstalowalem driver firmy ONTRACK
  nie lubie drajwerow !

>Czy znacie jakies rozwiazanie tego problemu poza usunieciem
>WIN95 lub plyty glownej
>(co i tak mnie czeka predzej czy pozniej)

RTFM. Jest tam napisane: "Contact your system or BIOS manufacturer
and obtain an updated BIOS that will support your drive".
Sš nawet podane numery telefonow. Wynika z tego, ze mozna wymienic sam
BIOS. Tylko jak to zrobic w Polsca za niewielkie pieniadze ? HELP !!!

Simon
        / /
        \ \