Re: Cudowne dziecko - SoftRAM

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 20 Nov 1995 - 11:45:22 MET

> From: gasiorek_at_sigma.im.uj.edu.pl (Zbigniew Gasiorek)

[...]
Nie, to chyba zle sie doczytales. Tam jest napisane, ze sad zabronil im uzywac
w odniesieniu do SoftRAM okreslenia "placebo" w polaczeniu z wynikami
benchmarkow. No rzeczywiscie, predkosc to nie jest najlepsze kryterium
testowania programu, ktorego glowny efekt dzialania ma byc widoczny w ilosci
RAM-u.

> Zajrzalem do tego www. Pasjami grzebalem sie kiedys w binariach (teraz
> sie brzydze) - i musze powiedziec ze mnie to przekonuje.
> Zdeasemblowali (oczywiscie jest to zakazane) i okazuje sie ze jest
> oparty o standardowy wzorzec z MS Development Lib, co wiecej z kodem
> debug, i zywcem nie ma tam kodu ktory moglby dzialac jak opisano.

Mnie to tez przekonuje. Co wiecej, pokazali screena, na ktorym widac jak na
dloni, ze SoftRAM "za plecami" uzytkownika powieksza wielkosc swapfile'u na
dysku ponad wartosc ustawiona w Control Panelu i tym sposobem "robi" wiecej
pamieci. Na screenie widac jak byk ustawienie 4 MB w Control Panelu i
13-megabajtowy plik win386.swp widoczny w File Managerze.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl