Re: siec peer-2-peer

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 18 Nov 1995 - 17:01:29 MET

In article <7CDD6D6D65_at_golem.umcs.lublin.pl> you wrote:
: hi!
: potrzebna jest mi siec peer-2-peer (windowsy itp odpadaja) pod dosa, dla max.
: 5ciu stanowisk. w miare niska cena i mozliwosc pracy z ne2000 mile widziana.
: prosze o w miare rozsadne opisy, opinie, najlepiej z przykladowaymi cenami,
: warunkami itd. wskazane sa tez adresy dystrybutorow.

Nie masz wielkiego wyboru - Lantastic.
Wersja AI dziala na ne2000, choc producent promuje wlasne karty - Node
Runner (ktore z koli mozna wlacz w tryb spretowe symulacji Ne2000).
cENY OBECNIE NIE ZNAM, jakies $100 za stanowisko, przy czym musisz
dokladnie sprawdzic cennik i ewentualne promocje. Kiedys oplacalo
sie kupic zestaw 1-stanowisko: program+karta NR. Ale przy 5, byla
znizkowa cena na sam software. Karty luzem sa z kolei drogie,
wiec w pewnej firmie chodzi Lantastic na klonac NE2000, bo tak bylo
najtaniej.

O Netware Lite=Personal DOS, zapomnij.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |