Re: RTC - bylo, ale...

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Fri 17 Nov 1995 - 11:41:42 MET

Jarek Lis napisal:
> 1. Wyciagnac dallasa z innej plyty (stary, uszkodzony AT).

To by pomoglo (probowalem), ale akurat nie mam takowego wolnego...

> 2. Wsadzic twojego dallasa w inna plyte, ktora nie jest tak chorobliwie
> zabezpieczona. Niech sie odpali, a potem haslo zmienic amisetupem.

Nie wydaje mi sie (przekladalem...). No chyba ze to nie byla
"nie-chorobliwa" plyta.

> 3. Wyciagnac dallasa, wlaczyc komputer, wsadzic kosc pod napieciem,
> zmienic haslo.

Znajomy tez to doradzal, ale on ma na swoim koncie pare spalonych przez
siebie sprzetow ;-)

Za adres dzieki - poszukam.

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |