Re: ASUS P/I-55TP4XE and the flash BIOS updating ???

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 16 Nov 1995 - 17:13:01 MET

sfolszew_at_cyf.kr.edu.pl (Piotr) wrote:
>Hej !
>
> Mam takie ostrozne pytanie:
> Mam plyte ASUS P/I-55TP4XE 8), w dodatku do opisu jest napisane:
>
>(*)"The Intel Triton Bus Master IDE Driver is now included
> in ASUS P/I-55TP4XE Motherboard. The DRIVER is in the P/I-55TP4XE BIOS Supporting diskiette."
>
>Hmm... mam dyskietke na ktorej jest program do upgradde'u BIOS'a,
>plik z BIOS'em nazywa sie tx5i0111 gdzie 0111 to "BIOS version number"
>a plyta informuje mnie, ze "current version is #401A0-0111".
>
>Czy to znaczy, ze mam juz zainstalowany ten (*) czy nie ???
> [...]

Powinienes miec jeszcze jedna dyskietke z driverami dla tej plyty, lub
szukaj driverow dla CDM640x +BusMastering , bardzo wazne zeby bylo napisane
ze jest to dla BusMastering

Predkosc dzialania tego kontrolera porownywalna jest z TEKRAMEM PCI + 4MB CACHE

Jarek
PS: Jak wrazenia - masz to cacko z Pipelined Cache ???

#  Jaroslaw Kozak                             #
#  Departament Informatyki WBC S.A w Lublinie #
#  e-mail: kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl          #