Re: Licencja i klucz

Autor: Tomasz Gromadzki (tomgro_at_loqi.elka.pg.gda.pl)
Data: Thu 16 Nov 1995 - 14:00:14 MET

Zbigniew Zych (zych_at_rexio.uci.agh.edu.pl) wrote:
: I moim zdaniem podobnie jest z kluczem. Zgubiles ksiazke - nie zadaj
: wydania Ci nowej za darmo!

: A co do licencji na klucz - oprocz extra znizki (bo juz program raz
: kupilem) firma musi klucz fizycznie zakupic... (zrobic...

Tak ale ta sama firma zepsuty klucz wymienia bezplatnie na nowy - czy ja
to wtedy nic nie kosztuje?

: Moim zdaniem jak zaproponowali polowe ceny - to i tak sa niezle do
: klienta nastawieni - brac z pocalowaniem.
: (mam nadzieje ze polowe ceny za klucz... czyli np. sam koszt klucza)
Nie klucza a polowe ceny CALEJ licencji!!!!

: Mogli SPOKOJNIE zazadac pelnej ceny...

Klucza tak, ale czy licencji ???

                T.

Tomasz Gromadzki, Department of Applied Informatics, ETI
Technical University of Gdansk
e-mail: tomgro_at_elka.pg.gda.pl
html: http://www.gumbeers.elka.pg.gda.pl/~tomgro