Re: Problem z myszka w VESA....

Autor: Pawel Zienowicz (sp5uhe_at_edusoft.com.pl)
Data: Thu 16 Nov 1995 - 06:22:56 MET

Pisalem program pracujacy w dziwnym trybie graficznym. Mialem problem
bo tak namieszalem w rejestrach, ze drivery wyswietlaly kursor
niepoprwanie, poza tym mieszaly mi w rejestrach. Poradzilem sobie
piszac wlasna procedure wyswietlania kursora myszy na ekranie. Ma to
te wade, ze musialem to napisac w asemblerze. Program pisalem juz dosc
dawno temu, lecz jesli Cie to interesuje moge zerknac do zrodel i
sprawdzic jak to zrobilem.
pisz do mnie:
sp5uhe_at_mim.uw.edu.pl
sp5uhe_at_edusoft.com.pl
(Czasem dlugo nie odpowiadam, bo nie mam kiedy czytac poczty :-<
 nie przejmuj sie...)

powodzenia... Pawel.