Re: #9

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 15 Nov 1995 - 14:42:47 MET

> Ale ten dodatkowy 1 MB kosztuje 3 razy tyle. Poza tym widzialem #9 w
>kilku pracowniach graficznych i jestem pod wrazeniem.

ale widziales karty procesorowe a nie zwykle akceleratory :)

jakis czas temu tez bylem pod wrazeniem jak zobaczylem po raz pierwszy
hercules graphics station gold... a wszyscy sie dziwili ze mi sie herculesy
podobaja ;) dopiero potem dodawalem ze na pokladzie siedzial 60MHz Ti32010 :)
sa karty i karty - #9 robi zarowno niesamowite karty procesorowe, jak i w
miare typowe karty akceleratorowe na nienajleszych ukladach takze s3...
slowem - produkujemy to czego oczekuje rynek... nie mozna wiec chyba az tak
uogolniac... pracownie graficzne napewno nie stosuja kart z s3 968 bo te karty
sa do takich zastosowan po prostu za slabe... a do zwyklych (edytory textow,
arkusze kalk.) sa za mocne... wiec nie wiem wlasciwie do czego ich uzywac ;)
zwlaszcza jesli uwzglednisz nadal wystepujace problemy z driverami, niski
poziom "oprogramowalnosci" w dos, mala predkosc dostepu do pamieci (juz o tym
dyskutowalismy, moze nie bedziemy powtarzac). twierdze, ze karty s3 nadaja sie
wylacznie do srednio zaawansowanych cadow. w innych zastosowaniach latwo mozna
wskazac lepsze (tansze i szybsze) rozwiazania, no i bardziej uniwersalne.
karpio