Re: Bad sectors na nowych dyskach ?

Autor: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_soi.riviera.pw.edu.pl)
Data: Tue 14 Nov 1995 - 21:07:13 MET

> From: s827_at_ernie.icslab.agh.edu.pl (Jurasz Piotr)

> Ostatnio kumpel kupil (u gieldziarzy) nowego Caviara 850MB i ku naszemu
> zaskoczeniu mial on uszkodzone sektory. Po wymianie na kolejny bylo
> to samo. Sprawdzalismy na plytach z LBA i bez - wszedzie to samo.

    A czy probowaliscie na roznych kontrolerach dyskowych ?
    Wiem, ze takie efekty moga powodowac np. kontrolery WinBond VLB
    przy odpowiednim ustawieniu zworek. Przypuszczam, ze inne w tej
    najtanszej klasie cenowej rowniez.

    Napisz, czy wczesniej pracowal tam jakis dysk i jaki ?
    W jaki sposob sprawdzaliscie na innych plytach ? - zakladaliscie
    od nowa partycje czy tylko formatowaliscie dysk programem format ?
    Jak zachowywal sie dysk - czy bylo slychac gwaltowne skoki glowicy?
    Ile bylo tych bad sectorow i jak rozmieszczone - w jednym miejscu
    czy rozrzuconne po dysku ?

 Slawomir Mateuszczyk, student       E-Mail: slaw_at_soi.riviera.pw.edu.pl
 Warsaw University of Technology               Finger me for my PGP key
    Slaw's URL
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane!