Re: Licencja i klucz

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 14 Nov 1995 - 21:43:45 MET

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
: > From: lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis)
: > P.S. - dosc analogicznie: a co bys odpowiedzial komus, kto przychodzi
: > do Ciebie - producenta programu i prosi o wydanie dyskietek, bo oryginaly
: > zagubil...
: >
: Nie zagubil tylko mu ukradli. A jakby przyszedl z papierkiem z policji
: potwierdzajacym zgloszenie kradziezy rzeczonych dyskietek? A poza tym
: zakladamy, ze rzeczony uzytkownik zarejestrowal sie po kupnie programu,
: producent ma go w swojej bazie danych i moze sprawdzic, ze ma do czynienia
: rzeczywiscie z legalnym uzytkownikiem...

Postawie sie w sytuacji dealera:
A co mnie papierek z Policji obchodzi? Zreszta ten papierek wcale
nie stwierdza definitywnie, ze mu ukradli, bo moze tylko powiedzial
ze ukradli, a naprawde komus przekazal. Ze jest zarejestrowanym
uzytkownikiem to zaden efekt - nie po to dawalismy klucz, zeby taki
jeden przekazywal go innym, a od nas wyludzal nastepny.
Zreszta - my tu tylko spredajemy, a nie sprawzamy jakies bazy danych.
Pozycji 'zapasowy klucz' nie ma w cenniku, czyli nie mamy go w ofercie!.

Pozdrowienia,
Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |