Re: Problem z myszka w VESA....

Autor: Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Tue 14 Nov 1995 - 21:07:14 MET

In article <76D78D1C82_at_inf.wsp.krakow.pl>
from 14 Nov 1995 17:58:19 +0100
RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:

> ... A karta frame-grabbera byla bez zadnego oprogramowania, za to z pelna
> dokumentacja techniczna jak ja programowac, co wpisac do ktorych rejestrow,
> spod jakiego adresu odczytywac zdjety obraz itp. No i trzeba bylo ja samemu
> oprogramowac. Grzebanie na portach i te sprawy.

Moglbys mi powiedziec troche wiecej o tej karcie, a moze nawet
namiary :-)

> ... No i co, polecalbys w takim
> przypadku Windows, a moze Unixa? Samobojstwo... Pod DOS-em rzecz zostala
> napisana wzglednie latwo i szybko.

Wlasnie do takich zabaw dziadek DOS jest najwdzieczniejszym
systemem :-)

Rafal

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |