Re: Problemy z OS/2

Autor: Stanislaw Jedrus (stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 14 Nov 1995 - 18:30:13 MET

Rafal Lukawski (rafluka_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
> Czesc !

> sprawdzic co to jest. No i mialem malutki problem - system sypal sie gdy
> probowale uruchomic dwie animacje jednoczesnie... Pomijajac celowosc takiego

> nawolywania systemu mozna ja usunac poprzez nacisniecie CTRL-ALT-DEL i
ad 1. zgadza sie. Sypie sie nawet czasem z jedna, wynika to z konfliktu
DMA na karcie muzycznej. Wystarczy puscic animacje, a potem zamknac okienko,
- 70% ze go trafi.

ad 2. stabilny to on jest. gdy nic nie dziala, nawet NUM-LOCK, to w 60-70%
przypadkow zareaguje na ALT+CTRL+DEL i zrobi shutdown systemu (moim zdaniem
SIC!). A progamiki typu kill to leza o ile pamietam nawet na funecie.

Stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl