Re: Podkrecanie

Autor: Maciej Kozinski (maciek_at_lnx1.boa.uni.torun.pl)
Data: Tue 14 Nov 1995 - 12:31:41 MET

Ryszard Korwin-Mikke - DI 153 5007 (rmikke_at_mofnet.gov.pl) wrote:

: Na mojej plycie na pewno moge przestawic zegar z 33 na 40 MHz.
: Jest jeszcze jedno pytanie: to jest VLB, nie jestem pewien, jak
: to przezyje moja karta graficzna. No i czy juz ktos podkrecal

U mnie jest 40->50 MHz. Co do karty graficznej nie wiem, mam VLB, ale nie
mam karty.
: ten konkretny model procesora i wie, ze sie nie sfajczy? (ma
: wiatraczek, jest na 5V...). Czy karta tez moze sie sfajczyc, czy

Procesor jest 5V, do tego radiator i wiatraczek. Dziala nawet w upaly.

Maciej Kozinski

--
           Maciej Kozinski         http://www.boa.uni.torun.pl/~maciek