Re: Poszukiwana przegladarka do Postscriptu

Autor: Bartlomiej Solarz (solarz_at_ibspan.waw.pl)
Data: Tue 14 Nov 1995 - 10:12:12 MET

poljand_at_hermes.umcs.lublin.pl (Bogdan Janda) wrote:
> [...]
Obawiam sie ze cos jednak zle zainstalowalem - u mnie chodzi na sieci bez najmniejszych
problemow (moze nie czytales help? - trzeba w nim ustawic odpowiednio GhostScript command),
adres do ftp na ghostscript to np.:
ftp://ftp.ibspan.waw.pl/pub/shareware/internet/postscr
> Znajdz go, a znikna twpje troski !!!!
Tj. ukradnij - lepiej nie krasc (jak jest jakies inne wyjscie) i pracowac pod GhostScript,
zwlaszcza, ze funkcjonalnie sie nie roznia - sa tak samo szybkie, oba potrafia uzywac fontow
dyskowych itp.
> Wszystkie problemu zalatwi program UltraScript !!!!!!!!!!!!!
To chyba dowcip!
Jestem legalnym posiadaczem UltraScriptu dla Windows 3.01 i po pierwsze ma on nastepujacy blad:
- Jesli drukuje sie na driverze do Windows (a NIE na dostarczanym wraz USPC) to nie chodzi
papier A4 - uniemozliwia to druk np. na HPLJ 4 rozdz 600DPI!
> POLJAND_at_hermes.umcs.lublin.pl

* Bartlomiej Solarz  INSTYTUT BADAN SYSTEMOWYCH PAN *
* tel. 37-68-22                       Life is a fun *
* tel. 36-19-01 w 247   E-mail solarz_at_ibspan.waw.pl *