Re: Zasilanie ?

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 13 Nov 1995 - 20:44:33 MET

Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de) wrote:
: Po przebudowie peceta (tylko obudowa i zasilacz) wystepuje
: nastepujacy problem. Po wlaczeniu zasilania nie dzieje sie
: nic !!! [....] po wcisnieciu klawisza "Reset",
: pecet startuje calkiem normalnie.

: Czy ma ktos z was jakis pomysl ?

Dosc powszechne. Problemy z linia 'power good' (5V z zasilacza do plyty
osobnym kablem, lub za wolny/za szybki narost. Radykalnie pomaga
zmiana zasilacza, niektore plyty maja 'internal power good',
mozna sprobowac zalozyc kondensatorek na koncowki reset (zapewni
efekt 'poczatkowego wcisniecia'. Czasem mozna dodac kondensatorek
gdzies w obwod resetu.

P.S. Mam to samo, tylko ja NIC nie zmienialem w systemie. Pewnego
dnia przestal startowac...

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |