Re: Problemy z OS/2

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 11 Nov 1995 - 15:49:30 MET

>A moze poszli do lasu? Ja sie nie bede dlugo zastanawial, czy to czasami nie
>wina, ktoregos tam elementu. Win95 u mnie chodzi i sie porzadnie buja.

konia z rzedem temu, kto zainstaluje u mnie w domu win95 :) dla ulatwienia
dodam, ze os zapieprza jak maly parowozik, podobnie z dosem czy linuxem
problemow nie ma. a win95 zainstalowac sie nie da :). z zadnymi innymi
programami takze problemow nie ma. tak przy okazji: obserwowalem ostatnio
wysilki kumpla, ktory usilowal pracowac pod win95... i tylko usmiechalem sie
dyskretnie pod nosem jak mu rozne gpf'y wyskakiwaly ;))
karpio