Re: Plyta A-trend OPTI895

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 09 Nov 1995 - 22:59:46 MET

Jan Rychter napisal(-a) :

> Tak tylko na wypadek gdyby czytal to ktos kto ma albo chce kupic
> plyte VLB A-Trend z chipsetem OPTI-895, sprzedawana m.in. w TCH
> Components, w instrukcji jest blad. Do procesorow AMD Enhanced zworka
> JP24 powinna byc _zamknieta_, a nie otwarta jak mowi instrukcja. AMD
> Enhanced maja write-back tak jak intel P24D.
>
> Kosztowalo mnie to 3 dni zabawy z ultraniestabilnym cache, moze
> komus uda sie tego oszczedzic.
>
> jwr

Ale kabel, no nie moge w to uwierzyc !!! Przy okazji, mozesz sobie
oszczedzic czasu jesli bedziesz chcial ustawic na plycie 486DX4/120 -
niestety oryginalny BIOS ma blad (feature :) )ktory zle dziala na 120. Jesli
bedziesz chcial sie podciagnac >100 to daj znac.

BIOSU we wszystkich nie zmieniamy z oczywistych wzgledow - zmien 300 plyt z
biosem na EPROMie ... mozna by powiedziec "bios on demand" ...

--
Pozdrowienia,
Wojtek