Re: Plyta A-trend OPTI895

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Fri 10 Nov 1995 - 09:28:57 MET

W artykule <199511092159.WAA01954_at_szarik> napisales:
: Jan Rychter napisal(-a) :
: > Tak tylko na wypadek gdyby czytal to ktos kto ma albo chce kupic
: > plyte VLB A-Trend z chipsetem OPTI-895, sprzedawana m.in. w TCH
: > Components, w instrukcji jest blad. Do procesorow AMD Enhanced zworka
: > JP24 powinna byc _zamknieta_, a nie otwarta jak mowi instrukcja. AMD
: > Enhanced maja write-back tak jak intel P24D.

: Ale kabel, no nie moge w to uwierzyc !!! Przy okazji, mozesz sobie
: oszczedzic czasu jesli bedziesz chcial ustawic na plycie 486DX4/120 -
: niestety oryginalny BIOS ma blad (feature :) )ktory zle dziala na 120. Jesli
: bedziesz chcial sie podciagnac >100 to daj znac.

  Hmm... a ma to powazne znaczenie ? Ja BIOSu uzywam tylko do
bootowania linuxa. Wiec jezeli nie przeszkodzi mi to grac w descenta
(tylko do tego uzywam DOSa) to w sumie mi wszystko jedno. No, chyba ze
to jakis powazny blad w dziale 'chipset'. Powiedz co o tym myslisz.
A instrukcje poprawiajcie :) (czy mowcie klientom, nie wiem)

Janek.

PS: zakladam ze to ze nie odpowiadales na moje listy to wina sieci,
lacze zdaje sie do was padlo.
Jan Rychter jwr_at_itc.pw.edu.pl
http://www.itc.pw.edu.pl/~jwr jwr_at_icm.edu.pl