Re: Instalacja OS/2

Autor: Stanislaw Jedrus (stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 08 Nov 1995 - 23:59:32 MET

Michal Mierzwa (mmierzwa_at_usctoux1.cto.us.edu.pl) wrote:

> Ludzieee! Pomocy!!!! Bo mnie herszlag trefi!

> Dostalem w koncu OS/2(CD-ROM). I nie moge tego zainstalowac.
> Komputer Pentium 100MHz PCI, AMI Bios, dysk SCSI Seagate ST5660N, 8MB RAM
> CD Mitsumi FX-400

> Pierwsza proba: Install diskette, potem diskette 1 i wisi.

Mialem podobny problem ale na dysku IDE. Po wywaleniu z config.sys-a
wszystkiego co niepotrzebne musialem jeszcze te pliki wywalic takze z
dyskietki, a na ich miejsce dograc plik sysinst2.exe. Teraz rusza srednio
co drugi raz zaleznie od tego czy uda mu sie zainicjowac CD-ROM czy nie.
Swoja droga problemy z inicjacja CD-ROM-u spotkalem takze pod wczesnymi
wersjami Linux-a. Ale zgadzam sie z toba ze to prawdopodobnie wina pliku
ibm2scsi.add. Bez wywalenia tego pliku nawet nie mialem co marzyc o
odpaleniu instalacji OS/2. Sprawdz na serverze updates.ftp.ibm.com.
Tam jest dosc sporo fix-upow do OS/2.

                                        Stanley