Re: domowy komputer na linuxa - jak, gdzie i za co?

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Wed 08 Nov 1995 - 15:32:28 MET

Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl) napisal:
: >>>>> "Jan" == Jan Rychter <jwr_at_itc.pw.edu.pl> writes:
: Jan> _Zawsze_ wywalcz u sprzedawcy mozliwosc zwrotu (szczegolnie plyty
: Jan> i RAMu) jezeli cos Ci nie bedzie dzialac. Mi sie to jak dotad
: Jan> zawsze udawalo. A jest na rynku sporo plyt z wadliwym cache, oraz
: Jan> sporo lewego RAMu.

: To moze jednak lepiej kupowac w sklepie? 'Na rynku' to pewnie sie
: skonczy tak, ze kupie atrape plyty oraz te 8 MB RAMu, ktore wczoraj
: jakis student podpierdzielil z jednego PCta na Hozej...

  No, moze sie zdarzyc. Ja sie sparzylem niedawno na gieldzie. Ale nie
musi -- zalezy od szczescia. A i nie we wszystkich sklepach jest
lepiej...

jwr
Jan Rychter jwr_at_itc.pw.edu.pl
http://www.itc.pw.edu.pl/~jwr jwr_at_icm.edu.pl