Re: Neon?

Autor: Zbigniew Gasiorek (gasiorek_at_sigma.im.uj.edu.pl)
Data: Wed 08 Nov 1995 - 14:26:35 MET

Jacek Kijewski <mms002_at_loqi12.elka.pg.gda.pl> wrote:

> Czesc!
> Czy ktos wie, co moglo sie stac? Mam 1-megowego Tridenta i nagle w
>Windows zdechly kolory. Tj. sa normalne, ale w helpach, tam, gdzie jest
>ciemny zielony do linkow pojawil sie zarowiasty zielony. Tak sie zlewa z
>bialym, ze sie linkow odczytac nie da. Nie pomogly ustawienia kolorow,
>trybow karty, reinstalacja Windowsow itp. sztuczki. Magia i obrzedy
>VooDoo? Tez nie. Dotyczy to tylko helpow. Zagadka...

W jednym z plikow INI (ktorym? Szukaj...) sa opisy ustawien dla
Windows Help w jakiejs sekcji [Windows Help] lub podobnej z nazwy.
Obejmuja pozycje okienek i moga rowniez zawierac definicje kolorow.
Jest to gdzies opisane w Windows 3.1 Resource Kit. Pogrzeb w WIN.INI
czy czyms podobnym, znajdz ta sekcje i sprawdz czy ktos (np. ty sam)
nie przedefiniowal ci kolorkow... Jak wytniesz smieci to powinno
wrocic do normy.

Zbigniew Gasiorek [gasiorek_at_im.uj.edu.pl] Cracow Poland