Re: OS/2 pewien problem

Autor: Zbigniew Gasiorek (gasiorek_at_sigma.im.uj.edu.pl)
Data: Wed 08 Nov 1995 - 14:20:59 MET

kjjez_at_bull.mimuw.edu.pl (Karol Jez) wrote:

> Mam pytanie. Wpadla ostatnio mi w rece plytka demo z OS/2 (wersja 45-dni).
> Przy instalacji (po utworzeniu dyskietek instalacyjnych) system nie widzi
> CD-Rom-u. Wgrywam na Diskette 1 sterowniki do OS/2 i wszystko jest na razie
>OK. Ale pod sam koniec instalacji system sie wiesza dochodzac najwyzej do
>zielonego ekranu i okienka Installation .... Myszka oczywiscie dziala.
>Podejrzewam ze moze to byc zwiazane z jakims programem obslugi, ale przeciez
>nie z CD, rowniez nie z grafika (wybralem standart VGA).
>Jednoczesnie po bootowanie OS-a z linia komend a'la DOS, a nastepnie
> [...]

Nie wiem czy ci to pomoze, ale mialem podobny problem, po dlugim
grzebaniu w dokumentacji (papierowej) cos sie wyjasnilo... Ale zwykly
user nie mial by szans...

Czy ten CD dzialal ci kiedykolwiek pod OS'em? Jezeli nie to sprawdz
jaki ma adres I/O. OS/2 wykrywa w zasadzie wiele CD-ROMow ale nie bada
wszystkich mozliwosci szczegolnie jezeli chodzi o adresy I/O. Jezeli
I/O jest niestandardowy, to albo przestaw na standard albo pogrzeb w
papierach i znajdz parametr ktory to ustawia przy wywolaniu programu
obslugi (juz nawet nie pamietam jakie maja rozszerzenia bo kilka
miesiecy tego dysku z OS'em nie zakladalem). Jezeli bedziesz mial
dalej problemy to poslij mi mejla z typem CD-ROMu i sposobem
podlaczenia.

Zbigniew Gasiorek [gasiorek_at_im.uj.edu.pl] Cracow Poland