Re: Kupno CD-ROM & karty dzwiekowej.

Autor: DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz)
Data: Tue 07 Nov 1995 - 19:16:13 MET

> Witam.
> Mam zamiar sprawic sobie naped CD-ROM oraz karte dzwiekowa. Posiadam
> na ten cel ok 460 zl. Naped CD-ROM podwojnej predkosci, natomiast karta
> muzyczna 16-bitowa (opl-3). Co mi proponujecie?

Polecilbym jakas karte z mozliwoscia rozrzeszenia o wavetable modul. Jedna z
nich jest tania TOPTEK Golden Sound Pro 16 ES (ok. $75). Niestety nie wiem
kto to w Polsce sprzedaje i za ile. Mozna ja rozrzeszyc o niezly wavetable
modul GS-401: 4MB ROM, 393 sample, cena ok. $110.
Sa tez rozne niedrogie "kity" z CD i karta, ale czesto bywa u nich problem z
rozszerzeniem.

Pozdrawiam
Pilar

--