Re: Nagrywajki CD-ROM

Autor: Lesio (74170.2007_at_compuserve.com)
Data: Sun 05 Nov 1995 - 06:32:02 MET

jurgen_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Jerzy Hodor) wrote:
> Mam takie pytanko: doszly mnie informacje, ze ponoc w Krakowie pojawily
>sie urzadzenia do nagryania dyskow CD-ROM, co prawda bardzo wolne, ale w
>cenie okolo 1000 nzl. Czy to prawda, a jesli tak, to ile takie urzadzenia
>sa warte? Znaczy sie, jakie maja parametry techniczne? Chodzi mi przede
>wszystkim o:
>1. transfer
>2. interfejs (IDE/SCSI/SCSI2)
>3. wrazliwosc na rekalibracje termiczna dysku
>4. cena
>5. mozliwosc "dogrywania" do plyt czesciowo nagranych
>6. procent "udanych" nagran
> [...]

Nie wiem jakie sa cla. Ja jestem w USA (ciekawe czy ta notka dotrze z
mojego news servera). Widzialem ogloszenie w "Imaging" o PINACLE
Micro RCD 5020i za $995.

2x recordable
2x odtwarzacz
Microsoft Backup Compatible (Tape drive replacement)
SCSI interface (2 albo 1 bo proponuja Adaptec 1535, chyba nawet
wliczony w cene, ale nie dam sobie nic uciac)
Corel CD Creator 2
Audio editing utility
2 sztuki nosnikow
dodatkowe nosniki $19 sztuka.