Intel (czesciowo reklama)

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 04 Nov 1995 - 22:22:35 MET

Witam,

Ponizszy list jest reklama, ale nie tylko.

                 ************** Informacja ****************

        Mam przyjemnosc poinformowac szanownych subskrybentow, ze z
dniem 3 listopada firma TCH Components (czesc holdingu TCH, firmy
Pana Tomasza Chlebowskiego) zostala oficjalnym dystrybutorem
firmy INTEL. Jak stwierdzil przedstawiciel tej firmy na konferencji
prasowej w dniu 3 listopada, jest to "pierwszy polski dystrybutor
tej firmy".

        Mysle ze oprocz bardzo prestizowego tytulu jaki spoczal na
naszej firmie, nalezy sie spodziewac BARDZO znaczacych obnizek cen
procesorow INTELa. A co za tym idzie, bedzie to BARDZO powazny cios
w czarny rynek procesorow, nielegalny import oraz obrot z
podejrzanych zrodel.

        Juz teraz moge powiedziec, ze procesor Intel 486DX4/100 (czy jak by
go Karpiu nie nazywal, ale i tak wszyscy wiedza o jaki chodzi) bedzie
kosztowal w naszej firmie PONIZEJ ceny AMD DX4/100, a mowiac precyzyjniej
tzw. cena A (odpowiednik END-USER) wynosic ma $99 !!!!!

                  Koniec rynku na podejrzane procesory !!!

PS. Dobrze wiem, ze powyzsza lista nie jest najlepszym miejscem na takie
wypowiedzi, ale mysle ze jak ktos jest zainteresowany GDZIE mozna kupic
jedynie legalne i prawdziwe procesory Intela to bedzie to dla niego
najlepsza informacja.

PS2. Prosze do mnie nie pisac ze to reklama, ja o tym DOBRZE wiem. I bardzo
za to przepraszam.

--
Pozdrowienia,
Wojtek