Re: Chronienie pliku haslem

Autor: Slawomir Szylko (enigmei_at_zse.bydgoszcz.pl)
Data: Fri 03 Nov 1995 - 04:27:05 MET

> VTAM!
> Czy istnieje na peceta program, pozwalajacy na zabezpieczenie
> pliku wykonywalnego haslem? Chodzi mi o cos, co doklejaloby do
> jakiegos pliku .EXE kawalek kodu (tak, jak sie dokleja wirus),
> ktory najpierw pytalby o haslo, a po jego podaniu uruchamial
> wlasciwy program. Najlepiej, zeby to dzialalo pod Findofzami
> (czyli zeby pytanie o haslo pokazywalo sie w okienku).

Z tego co wiem to w pakiecie The Norton Utility 8.0 jest taki program Disk
Reet i ten wlasnie program posiada szereg opcji pozwalajacych na zabezpieczenie
pojedynczego pliku (przez zaszyfrowanie go) lub calej partycji maxymalnie 32MB
i z tego co sie orjentuje mozna nim zabezpieczyc plik EXE ,tak aby po
uruchomieniu pytal sie o haslo (sam nigdy nie testowalem tej opcji , ale na 99%
jest ona w tym programie)

                                                  Enigmei