Re: Chronienie pliku haslem

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 03 Nov 1995 - 18:40:46 MET

> Date sent: Fri, 3 Nov 1995 15:19:59 +0100
> Send reply to: pecet_at_man.lodz.pl
> From: rmikke_at_mofnet.gov.pl (Ryszard Korwin-Mikke - DI 153 5007)
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: Chronienie pliku haslem

> VTAM!
> Czy istnieje na peceta program, pozwalajacy na zabezpieczenie
> pliku wykonywalnego haslem? Chodzi mi o cos, co doklejaloby do
> jakiegos pliku .EXE kawalek kodu (tak, jak sie dokleja wirus),
> ktory najpierw pytalby o haslo, a po jego podaniu uruchamial
> wlasciwy program. Najlepiej, zeby to dzialalo pod Findofzami
> [...]
Kiedys mialem chyba cos takiego, ale pod DOS-a, i pamietam ze chyba dzialalo
nie najlepiej... moge poszukac jezeli cie to bardzo interesuje, ale to moze
troche potrwac.
Aha, i nie bylo do tego zadnej dokumentacji, tak ze poczatkowo nie wiedzialem
jak tego uzywac.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl