Re: Word 2.0 i druk

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 02 Nov 1995 - 19:49:41 MET

gpietkie_at_ict.pwr.wroc.pl (Grzegorz Pietkiewicz) wrote:
>Mam problem. Czy wie ktos czy istnieje moze jakis sposob na drukowanie osobno
>stron parzystych i nieparzystych ? Wiem ze moze to robic Word 6.0 , ale na
>moim sprzecie chodzi strasznie wolowato :) .
>
>--
> \ _|_
> :`.~|~
> ; \|
> : |. |. Grzegorz Pietkiewicz
> ; | `. | `. Technical University of Wroclaw
> ________`. | \ |...`. Faculty of Electronics
> |_O__O_|__`|____`______
> ~~~~`~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

niestety nie da sie. Masz dwa wyjscia:
1. drukowac kazda strone osobno
2. recznie wkladac kartki, odpowiednio je przekladajac.

ps: czemu tego nie zalatwiaja drivery windows ?

pps: a czy wiecie ze drivery graficzne MUSZA miec wewnatrz siebie zawarte
     wzorce ksztaltu kursora, przyciskow minimalizacji/maksymalizacji i menu
     oraz wiele innych zeczy ? przeciez to kompletna bzdura zeby odstawic taka
     kaszane.

--
                          oOOo