Re: Mother boards GigaByte

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Thu 02 Nov 1995 - 19:39:50 MET

Rafal Posmyk napisal:
> Osobiscie polecalbym plyty GigaByte. Sam takze posiadam plyte
> tej firmy (GA-486TA EISA/VL, chipset SiS 85C411). Chodzi toto
> z i486DX2/66 i nie robi zadnych problemow. Obecnie mam zainstalo-
> wane DOS/Windows i Linux ale chodzily i Win95/NT, OS/2, NeXTStep
> bez zadnych problemow.

Ja rowniez jestem zwolennikiem GigaByte (tak jak Wojtek Piecek kocha
Asusy ;-). Jesli chodzi o 486-ki to raczej spotkasz GA-486AM/S (sam taka
mam). Chodzi swietnie, chociaz pod Linuxem jeszcze nie testowalem, ale
mam zamiar.
A propos - ostatnio montowalem GA-586ATE/P - chyba najnowszy model dla
Pentium? Nie mialem czasu blizej sie przyjrzec, ale kumpel, ktory ja
testowal mowi, ze to prawdziwa rakieta! Cena niestety chyba jest adekwatna...

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_zsku.p.lodz.pl     |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |