Re: Problem z zycia

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 31 Oct 1995 - 21:34:41 MET

Jaroslaw Rafa napisal(-a) :

> TeX i LaTeX pod DOSa tez sa.

Tak, tylko ze ja kiedys przysluchiwalem sie rozgoraczkowanym rozmowom kilku
osob chwalacych sie ze maja wersje ktora chodzi z QEMM a inny ze ma taka
ktora sie nie wali z HIMEM.SYS a inny ze moze puscic na 286 z 512 kB. Ja
przepraszam, ale takie problemy to ja p......, instalujesz linuxa i WSZYSTKO
kompilujesz jednym programem tex (link do virtex).

--
Pozdrowienia,
Wojtek