Re: Uwaga na oszusta !!!

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 31 Oct 1995 - 16:35:26 MET

Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl) wrote:
: Ostrzegam wszystkich przed czlowiekiem, ktory sprzedal mi plyte
: glowna z atrapa cache'a.

Az mi sie przypomina przygoda znajomego w starych dobrych czasach.
Wpada na spotkanie czlek, rzuca towarzystwu pilota od video.
Ogladaja, naciskaja, jakies twarde klawisze. Dalsze przyjrzenie -
pilot wyglada na monolit - zadnej czesci ruchomej, chyba z drewna.
'No coz, poszedlem na gielde. Jeden sprzedawal tanio video. Spieszyl
sie, okazja byla, widac ze nieuzywane, nowiutkie opakowanie - zaplacilem
i kupilem. A w domu sie przekonalem, ze wideo jest z drewna. A taka
byla okazja'

Jedna z obecnych osob wyraznie sie przemogla: 'To faktycznie byla okazja
Ja pol roku temu tez kupilem drewniane wideo, banke drozej i w dodatku bez
pilota'.

A propos zmian w BIOS'ie. Kiedys w 'Komputer' byl list goscia,
ktoremu po zainstalowaniu HDD w XT zaczal spozniac sie zegar.
Znalazl dlaczego - w procedurze obslugi twardego dysku zegar byl
cofany. Po co? ... A jak pieknie testy wychodzily...

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |