Necrosoft Windows 95

Autor: Tomasz Lukaszewicz (witlu_at_crab.mimuw.edu.pl)
Data: Sun 29 Oct 1995 - 20:59:44 MET

polishemb_at_dial.eunet.ch (Dariusz Torun) wrote:
>A co Win95 wyprawia z config.sysem i autoexeckiem ?
>Podobno ich nie ma ? DOS w malinach ?
>Jak to chodzi i co toto podmienia ?

  Config.sys i autoexec.bat istnieja i pelnia tradycyjne funkcje. Niestety,
wiele wiecej nie wiem, bo po DOBIE uzywania system odmowil mi dalszej
wspolpracy: mimo, ze nie grzebalem w roznych configach, to z uruchomienia
na uruchomienie coraz wiecej programow powodowac zaczelo komunikat: 'This
program has performed an illegal operation and will be shut down.'. W koncu
i 'Windows Explorer' odmowil dzialania. No coz, w koncu na swoim Optimusie
nie mam logo 'Windows 95 Compatible'...

  Cale szczescie, zainstalowalem bylem Win95 w innym, niz standardowy,
katalogu. To niby ma zapewniac latwa deinstalacje Windows 95 - wystarczyc ma
skasowanie katalogu Win95 i zainstalowanie plikow systemowych z poprzednio
uzywanej wersji MS-DOS (komenda sys). No, i faktycznie. Zdeinstalowalo sie
latwo, tyle, ze choc niby wszystko dzialalo znowu 'po dawnemu', to z dysku
zniknelo kilkanascie MB wolnego miejsca, calosc dzialala wolniej, zas scandisk
wykrywal jakies dziwne zjawiska. Pomogl format dysku i zainstalowanie starego
DOS-u 6.0 od nowa.

--
Tomasz /Lukaszewicz
http://melkor.mimuw.edu.pl/~witlu